سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبر عارف
دانشمند، سلطان خدا در زمین است، پس هرکه با وی در افتد بر افتد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
>>آناهاتا ( چهارشنبه 87/3/1 :: ساعت 6:19 صبح)

برای من فقط راه هایی وجود دارد که دل دارند. در هر راهی می روم که شاید راهی باشد که دل دارد. به آنجا می روم و تنها مبارزه طلبی با ارزش برای من پیمودن تمام طول آن راه است، به آنجا می روم و می بینم و مشتاقانه می بینم.
-راه بادل نوعی استعاره بود برای این اطمینان که آدم با وجود ناپایداری باید همچنان پیش برود و بایستی قادر باشد رضایت و کمال شخصی را در عمل انتخاب پاسخگو ترین چاره بیابد و خود را کاملاً با آن شناسایی کند و همانند شمرد.

در این دنیا چیزی که یک سالک نتواند آن را بیان کند وجود ندارد.
یک سالک می پندارد که مرده است و به همین علت چیزی برای از دست دادن ندارد.
او همیشه آرام و خاطر جمع است. چون بدترین پیشامدها برایش رخ داده است. اما از گفتار و رفتارش چنین بر نمی آید که شاهد همه چیز بوده است.

 


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز:  6
مجموع بازدیدها:  31255
منوها
» درباره خودم «


معبر عارف

» لوگوی وبلاگ «


» لوگوی دوستان «




» آهنگ وبلاگ «


» وضعیت من در یاهو «

یــــاهـو