سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معبر عارف
هرگاه آدمی خوراکش را کم کند، درون شپر نور گردد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
>>آناهاتا ( یکشنبه 87/6/17 :: ساعت 5:23 صبح)

- آنچه می خواهم در راه است، و درست طبق برنامه ای که خداوند مقرر کرده از راه خواهد رسید، نه طبق برنامه من. هر آنچه اکنون برایم روی داده و من آن را به شکل مشکلی تجربه میکنم در حقیقت برکتی است که طبق مصلحت خداوند و برای تکامل من تغییر شکل داده؛ هر چه آرزو دارم در راه است و طبق طبق، در حقیقت بسیار بیشتر از آنچه بتوانم تصور کنم از راه خواهد رسید. این بینش من است و به آن تکیه می کنم و علی رغم آنچه پیش آید سپاسگذار خداوند خواهم بود.
- من به جسمم به عنوان بخشی از هنر شخصی خداوند می نگرم. من در ارتباط با خداوندم زیرا از همان نیرویی منشأ گرفته ام که مرا آفریده و کامل است.
- اصالت واقعی آن نیست که از دیگری بهتر باشیم، بلکه آن است که از آنچه بوده ایم بهتر شویم.
آن قدر زیسته ام که بدانم چه کارهایی را با دست خالی میتوان انجام داد. کسی به خدا نزدیکتر است که کمتر نیازمند باشد.  «سقراط»
- هیچ گونه بیماری به طرف زندگیم جلب نخواهم کرد، به خودم اجازه نمی دهم احساس پیری، عدم توانایی و سستی کنم. به آلزایمر، سرطان یا هر بیماری دیگری اجازه ورود به زندگیم را نمی دهم و به ارتعاشاتی که مرا از وصول به بینش الهی باز می دارند اجازه ورود به وجودم را نمی دهم. در جهان الهی زندگی می کنم که خداوند آنرا هدایت میکند، از چیزی نمیترسم، به خودم اعتماد دارم و بنابراین به خردی اعتماد دارم که مرا خلق کرده است.
- مرا وسیله خود قرار بده. بگذار تو را در هر انسان ببینم، کمک کن تا خودم را در دیگران ببینم. وقتی چیزی برای خود میخواهم نخست آن را به دیگران عطا کن، زیرا تو خود چنین هستی و من می خواهم مثل تو باشم.

- اگر میتوانستیم تاریخچه زندگی خصوصی دشمنان خود را بخوانیم میفهمیدیم رنجها و اندوههای هر انسان آنقدر زیاد است که میتواند تمام خصومتها را از میان بردارد. «هنری وردزورث لانگ فلو»
- وقتی از مردم می پرسند که خداوند کجاست، آنها اغلب به آسمان و یا محلی دور دست اشاره میکنند؛ با این ترتیب تعجبی ندارد اگر او خود را عیان نسازد! او را در درون خود، همراه خود و اطراف خود دریابید تا حضورش را در همه جا ببینید و احساس کنید.   «ساتیا سای بابا»

- از آنجا که اندیشه شما خدایی نیست، خداوند به آن پاسخ نمی دهد. اگر به آن پاسخ دهد یعنی آن را مبدل به واقعیت میکند. اگر خدا چیزی را به جز کمال و وحدانیت تصدیق کند دیگر خود نمی تواند کامل ویکتا باشد.  «گری رنارد»


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  31113
منوها
» درباره خودم «


معبر عارف

» لوگوی وبلاگ «


» لوگوی دوستان «




» آهنگ وبلاگ «


» وضعیت من در یاهو «

یــــاهـو